Kapitulli: 106. Kush nuk e sheh të arsyeshme ta përsërisë avdesin, përveç kur i prishet
138.
Ebu Hurejra r.a. tregon se Pejgamberi a.s. ka thënë: "Robi i Allahut vazhdon të quhet sikur është duke u falur, për aq kohë sa qëndron në xhami duke pritur namazin (e radhës) dhe për aq kohë sa nuk e ka prishur avdesin." (176)
139.
Zejd Ibn Halid r.a. tregon: "E pyeta Uthmanin r.a. për një njeri i cili kryen marrëdhënie me gruan, por nuk sekreton. Uthmani r.a. iu përgjigj: "Ai duhet të marrë avdes siç merr zakonisht për faljen e namazit, por duhet të lajë organin e tij." Pastaj Uthmani shtoi: "E kam dëgjuar nga i Dërguari i Allahut a.s." Pas kësaj, për këtë gjë pyeta edhe Aliun, Zubejrin, Talhan dhe Ubej Ibn Kabin r.a., dhe më urdhëruan të njëjtën gjë." (179)
140.
Ebu Said Hudriu r.a. tregon: "I Dërguari i Allahut a.s. dërgoi për të thirrur një burrë nga ensarët, i cili erdhi duke i kulluar uji nga koka. Pejgamberi a.s. i tha: "Mbase të detyruam të nxitohesh, (apo jo)?" Ai u përgjigj: "Po." Ndërsa i Dërguari i Allahut (a.s.) vazhdoi: "Në qoftë se detyrohesh të nxitosh ose nuk sekreton gjatë marrëdhënieve, atëherë duhet të marrësh avdes." (180)
|